?

Log in

opalfruit
24 December 2010 @ 12:33 pm
merry christmas!
 
 
opalfruit
17 December 2009 @ 11:16 pm
snow  
it's snowing

so old people and anyone remotely frail should STAY INDOORS

don't try and go out

keep warm, drink tea

most importantly, don't end up in hospital!

i hope this snow isn't as bad as they're making out, i fear it causing travel chaos! and i'm working this weekend long days ................................................
 
 
opalfruit
17 May 2009 @ 02:43 pm
When was the last time you cooked for yourself? What did you make?


Made a caramelised onion focaccia for lunch.
 
 
opalfruit
18 June 2006 @ 09:35 pm
I've kissed someone...
memeCollapse )
 
 
opalfruit
14 June 2006 @ 11:32 am
Shit  
Just had my viva. Would like to say it went really well but it didn't. God. I got so tongue tied. Can only hope they'll be sympathetic and think of the work I did behind it. It's over now.

5pm will tell!

My ear is itching again which is so annoying.
 
 
 
opalfruit
14 February 2006 @ 05:26 pm
if you're bored please do this http://kevan.org/johari?name=0707
 
 
opalfruit
16 November 2005 @ 10:52 pm
Does anyone know of any free webhosting sites I could easily upload pages to?
 
 
opalfruit
23 October 2005 @ 06:58 pm
"Sorry, but you must be a fucking moron to fail to see how people like you mean we have no hope. Burn your shitty rags and change the world for the better, you cunt."

(see previous entry comments)

They are evidently a very brave person for leaving such a well scripted anonymous comment.
 
 
opalfruit
23 October 2005 @ 12:39 pm
Ugh  
Richard just mocked us for reading 'heat' magazine. 'How can you spend so long reading that rubbish?'.

I didn't come up with a retort. But I wanted to.

Why does he have to be so much of an 'intellectual snob'? Yes, I read trashy magazines sometimes but no way am I less intelligent than him! I have an awareness of popular culture - so bloody what?!

And ultimately at least I can fucking interact with people!!

Addition: Our power just ran out. Back now obviously. Just told Richard off for something else. Yet feel bad. I hate telling people off aargh.
 
 
opalfruit
12 July 2004 @ 01:28 pm
Hmm  
I think I never did a public 'this is friends only' message.
So here it is. If you add me I will add you back, or leave a comment or whatever.
Not that many people feel inclined to do so.
But yeah, just in case.